دانلود رمان دون جووانی (PDF و موبایل)
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود رمان دون جووانی (PDF و موبایل)
نوشته شده در یک شنبه 24 آبان 1394
بازدید : 2901
نویسنده : hosein

 نام رمان : دون جووانی 

 نویسنده : mahtabiii75 

 حجم کتاب : ۵٫۰ (پی دی اف) – ۰٫۴ (پرنیان) – ۱٫۰ (کتابچه) – ۰٫۴ (ePub) – اندروید ۰٫۹ (APK) 

 ساخته شده با نرم افزار : پی دی اف ، پرنیان ، کتابچه ، اندروید ،ePUB ، APK

 تعداد صفحات : ۴۹۸

 خلاصه داستان :

داستان در ارتباط با زندگی یه پسری هست که به دون ژوانیسم مبتلاس و با وجود روابط زیادی که داره اما هیچ جنس مخالفی تو زندگیش نیست که حضور دائمی داشته باشه!
شخصیت داستان ما موقعیت اجتماعی بالایی هم داره یک خلبان بزرگ و حرفه ای،کسی که بیشتر پرواز های بین المللی رو هدایت میکنه…

 

 قالب کتاب : PDF (مخصوص کامپیوتر) – JAR (جاوا) و ePUB (کتاب اندروید و آیفون) – APK (اندروید)

 پسورد : www.98ia.com

 منبع : wWw.98iA.Com

 با تشکر از mahtabiii75 عزیز بابت نوشتن این رمان زیبا .

 

 دانلود کتاب برای کامپیوتر (نسخه PDF)

 دانلود کتاب برای کلیه ی گوشی های موبایل (نسخه PDF)

 دانلود کتاب برای موبایل (نسخه پرنیان)

 دانلود کتاب برای موبایل (نسخه کتابچه)

 دانلود کتاب برای موبایل اندروید و آیفون (نسخهePUB)

 دانلود کتاب برای اندروید (نسخه APK)

 

قسمتی از متن رمان :

انگشتهایم را لابه لای تار به تار موهایم فرو میکنم…غلت میزنم روی تخت… دستم را تکیه گاه چانه ام میکنم زل میزنم به صورت مهتابی و غرق در خوابش…موهای سیاهش ژولیده و درهم تاب خورده صورتش را قاب گرفته و رشته ای از تارها روی پیشانی بلندش چسبیده…
کمی خودم راجلوتر میکشم…فاصله قدر نفس میشود…نفسهای داغ و ملتهبم مژه های بلندش را میرقصاند…دلم این فاصله را نمیخواهد…میخواهم آب شوم در وجودش…حل کنم تنش را درتنم… دلم درآغوش گرفتن این حجم باریک را میخواهد…
عاشق شدم بی دلیل…بی بهانه…اصلا عشق مگر باید پیدا و آشکار باشد تا به آدمیزاد حس عاشق شدن ، عاشق بودن بدهد…؟
گاه عشق گم است اما هست…هست چون نیست…اصلا مگر عشق چیست؟آنچه که پیداست…؟
نه…عشق اگر پیدا و آشکار باشد که دیگر عشق نیست…!
عشق از آن رو هست که نیست!پیدا نیست ولی حس میشود…میشوراند…منقلب میکند…به رقص و شلنگ اندازی وا میدارد… میگریاند… میچزاند… ومیکوباند و میدواند…دیوانه به صحرا…
گاه آدم…خود آدم عشق است…بودنش عشق است…رفتن و نگاه کردنش عشق است…دست و قلبش عشق است…درتو میجوشد بی آنکه ردش را بشناسی!بی آنکه بدانی ازکجا در تو پیدا شده…روییده…شاید نخواهی هم…شاید هم بخواهی و ندانی…نتوانی که بدانی…
مثل من که ندانسته عاشق شدم…ناخواسته…!
ولی حالا میخواهمش…باتمام وجود میخواهمش…
دستم را دور تنش حلقه میکنم آرام…نباید بفهمد…نباید بیدار شود…لبهایم را مماس لبهایش میکنم…اشکالی دارد ببوسمش حتی اگر او مرا نخواهد…؟

 



:: موضوعات مرتبط: رمان , ,
:: برچسب‌ها: رمان , جدید , پرطرفدار , ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: